onsdag 9 september 2009


Idag har det hänt lite grejer i kalmar.. tack & lov!
efter en dag med 5 km vandring med skolan, äcklig fiskgratäng, fått reda på handledare till projektarbete så sitter vid där två timmar in på naturkunskapen. jag börjar bli smått iriiterad på dom där jävla polissyrenerna! så jag går till fönsret då jag känner att dom börjar närmar sig. må tro då att de är värsta polisjakten! det va det bästa på hela jälva dagen! ascool. en polisbil, en polismotorcykel och en civilpolisbil jagar en stulen bil från färjestaden. mongot hade kört på cykelvägen utanför polishuset! fan vilken smart snubbe! sen va polisjakt till maxirondellen mot kagg. så där förgyllde den min dag. vi stod där en halvtimme och glodde. tog en kvart för tidningen att komma dit, för dom som vill veta! :)& på barometern visade de sig att han va alkoholpåverkade och drogpåverkad, samt körde olovlig körning och saknade körkort! stort IQ på den människan! men sen kom fröken och sa att vi inte har lektion nästa vecka, jippie. dock ska vi göra frågor i boken. till uppg. 45! jag hann ju bara gör till fråga 15, sen störde polisen.. :( menmen.

imorgon fyller min syster 20 :) grattis till henne! det firas med inspark = party då! :) sen blir det utgång på fredag med, med Josses kompisar :) kan bli nice.
jobb på lördag och sen släktkalas också. tjoho! ;D

nyss slig jag i högra kinden i dörren. det gjorde asont!:( kommer säkret se ut som ett sär imorgon. vågar inte kolla mig i spegeln... BLÄÄÄÄ!

nu längtar jag till idol börjar. pga någon jävla fotboll börjar de inte fören nio! hata fotboll, så överskattat! ( dagens i-landsproblem! )

nu ska jag nog kolla på tv eller film.

elinG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar