måndag 31 augusti 2009


Då har man varit och ätit hos farmor andra dagen i rad! magen har växt typ en meter... igår blev det kött i kantarellsås & potatis, och sen jordgubbar och grädde till efterrätt. då blev man proppmätt! fy fan! ;D idag blev det köttbullar & potatismos och sen pannkakstårta till efterrätt, nu har jag nog gått upp tio kg. jag orkar typ inte röra mig. gaah, blir trött med! ;D haha.
skolan idag var helt onödig! vi skulle börjat vid elva, men jag ida & amanda kom vid åtta för att göra klart det vi skulle gjort i torsdag. vi blev klara halv tio ungefär, och då kommer resten av klassen & säger att vi inte börjar fören vid ett! sååååååååååå jävla segt. blev så arg på lärarna. aja, höll på i ca 40 min sen fick vi sluta. meningslös skoldag alltså.
imorgon börjar vi med lektioner. dagen börjar kl 10 med naturkunskap, oj så skoj! inte. slutar vid 16.40, pissdag!

nu har jag & lojsan beställt tåg, hotell & biljetter till in flames i göteborg till den 11-13 december! :D fatta va gutt. hyfsat billigt med, 1999:-/person. helt okej pris! nu längtar jag jävligt mycket. det är ju "bara" 3.5 månad kvar. det går nog snabbt.

nu väntar kvateret skatan på mig!

elinG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar