måndag 10 augusti 2009


Okej, jag tog bort min andra blogg för jag kände att jag inte orkade att blogga.
men nu måste jag få ut allt jag bär på. inte för att de är så mycket, men jag vill kunna skriva av mig. vilket jag inte tycker är lämpligt på varken facebook eller bilddagboken. här vet jag att inte många läser så kan få ha det för mig själv. smart, va?

det började i Sandvik. jag blev på G med en kille som jag tyckte om, men de visade sig bara vara en sommarförälskelse & efter någon månad va vi bara kompisar igen, vilket jag tyckte var ganska skönt. jag vet dock att han inte tyckte det. iaf, jag slutade jobba där & fick reda på för någon dag sen att han är ah, typ tillsammans med en av mina bästa kompisar där uppe.. nu är han hos henne i Lund.
det jag vill säga att jag är jävligt besviken på henne, för jag trodde inte att hon om någon skulle göra så. & dessutom är jag besviken på min bästa kompis härifrån för att hon inte har sagt nått.. asså, hur svårt kan det vara att säga något? att fråga hur jag känner?
jag är varken sur eller arg. det är ännu värre - jag är besviken.
att vara besviken på en vän är som ett svek, ett stort jävla svek.


ikväll blir det mys med louise. hoppas hon förstår<3



elinG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar