måndag 17 augusti 2009


Idag blev det frissan kl 10. gjorde slingor & klippte mig. kanske inte så stor förändring, speciellt inte när jag & anton står i köket & frågar mig om jag har jobbat idag.. hm! ;P haha. det var skönt att slippa den där äckliga utväxten & de slitna topparna! :) gick och solade efteråt, sköööönt. skulle köpt en ny piercing till tungan, men hade inte tid, så får göra det imorgon! :) då ska jag & malin gå på stan och om det är fint väder ska vi sola :) myyys. har inte träffat henne sen midsommar :( <3

snart börjar skolan. känns som om jag har haft världens längsta sommarlov. aldrig har det varit så här dryg & långtråkigt. visseligen har det nog med sandviks kvarn att göra. jag jobbade där i fem veckor! kändes som om det vore flera månader. hur kul känns det? blir iallafall utgång dagen innan vi börjar med Amanda:) får se om fler hänger på - vilket jag tror många gör! :) :)

just nu är jag dock trött på nästan alla. folk bara tjatar eller så skiter dom i en. finns det lixom inget mellanting? någon som förstår, tjatar kanske bara lite, inte skiter i en hela tiden. börjar gå mig på nerverna.
vissa kommer ju försvinna ett tag. men det betyder tydligen ingenting, det vi hade, så som jag ställt upp- betydde ingenting. tack som fan. det var droppen.

längtar tillbaka till karlskrona. fan vilka härliga människor det fanns det, och så kommer man tillbaka till tråkiga kalmar där ingen vill göra något och alla bangar på allt. hellu, wake up!

imorgon släpper In Flames biljetter! :) jag & louise ska gå, men ska nog vänta med att köpa biljetter tills hon kommer hem från bulgarien. ifall andreas vill följa med osv. ;P 12 dec, det går fort! :D <3

elinG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar