söndag 23 augusti 2009

Nu går tiden jättesnabbt innan skolan. vill den att man ska börja plugga eller va äre? jobbade igår på ica, 8 timmar. det gick skitfort! amazing. Josse har flyttat, igen. kom hem förra torsdagen och flyttade igår. rätt skönt faktiskt! ;)
men ja, snart är ett låååångt sommarlov över. vad ska jag säga? det började nästan direkt med jobb på sandviks kvarn. vilket var de sämsta som hänt i sommar men samtidigt det bästa! träffade så många bra & underbara vänner. som jag förhoppningsvis kommer träffa igen & hålla kontakten med. Erica är nog den bästa jag har träffat på länge, en riktigt jävla bra vän! en sån man aldrig, aldrig vill förlora. men nu är hon utomlands i två veckor och efter det flyttar hon till allingsås för att gå handbollsgymnasie. kommer hälsa på henne, måste göra det. kommer sakna henne så himla mycket! sen har vi Yasha, en av det härligaste människorna jag nånsin träffat. vi fick inte så jättemycket tid tillsammans. vi kanske får. så skönt att ha kompisar från olika delar av Sverige, så nu har jag en chans att upptäcka skåne! :)<3 jag saknar er båda!

nu har pappa & jag kollat på hela säsong 2 av hipp hipp, askalas kul, iaf vissa grejer! :)

elinG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar