tisdag 11 augusti 2009

Kom hem från Lojsan för typ två timmar sen. Vi har mest kollat på film & ätit chips. Eftersom det har regnat hela dagen så fann vi det mycket lämpligt, och fan va tiden gick fort :P haha. (Y)

killar är väldigt komplicerade. & jag tror de tycker desamma om oss tjejer. men iaf. idag skrev en kill"kompis", & dessutom har flickvän: i natt drömde jag om dig.
jaha, tänkte jag. och lixom? varför skulle jag bry mig? nä men asså, han sa massa skit som jag tycker inte är tillåtet när man har flickvän, så jag blev väldigt paff. & varför skriver man så till en kompis. herregud, stackars flickvän tänker jag!

att man när man väl känner någonting för någon som är aldrig känslorna besvarade. jag fattar inte vad killar tänker med. ger oss en massa falska förhoppningar och sen tror att det ska kännas bra? fyfan. allting är skit. tur att det finns kompisar.

nu ska jag nog kolla klart på den nya Harry Potter filmen! :) see yaa!

elinG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar