torsdag 24 september 2009


Vissa människor är ju helt slut i huvudet.. Syftar på en person. Seriöst.. JAG BRYR MIG FÖR SISTA GÅNGEN INTE! men han måste vara utvecklingsförstörd eller förståndshandikappad, eller något åt det hållet. han förstår verkligen inte jag inte bryr mig. jag visar alla tecken som helst. ändå håller han på. Jävla idiot..
han dömar mig, men vem har han sig själv att döma när han är värre? använd hjärnan, inte röven. please?

imorgon är det ingen lång skoldag! :) börjar med ljudteknik & sen föreläsning (naturkunskap A) till elva, sen slutar vi :) då ska jag luncha med Ida & Josse :D mysigt! sen ska ida & jag vidare till algutsrum och göra oss i ordning för kvällen då det blir utgång! :) hoppas emilia och hennes kompisar också kommer :) hade varit mys! :D nice blir det nog!

elínG

käfta aldrig med äldre folk, för du vet att dom alltid har rätt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar