tisdag 11 maj 2010


älskar våren, för man är ledig så mycket då! :)
idag är jag ledig dag 1 av 7. hur mycket okej är inte det?! :D har varit sol, dock lite kallt så blev en långpromenad istället! :) så skönt.
nu är jag uttråkad. vet inte redigt vad jag ska göra?! hmhmhm. imorgon ska jag iaf städa och förmodligen ta en långpromenad till, kanske med stavar? isf blir det skogvandring så ingen ser mig. mohaha. ehhh.
eftersom typ alla går i skolan imorgon kan jag inte träffa någon ikväll, lite tråkigt faktiskt!

jag kan ha hittat min studentklänning nu. på hm.com för 129 :-! galet billigt faktiskt, och så fick jag beställa en kjol också. får hoppas det passar meee, annars vore det lite tråkigt! :( blir lycklig isf! den är lite ljusblå/vit typ. asnajs.

fem veckor kvar till studenten. DET ÄR HELT SJUKT förfan. det är fortf. kallt ute!? förra året var man typ ute och festade, nu sitter man inne på massa kläder... Värme, kom fraaaam nuuuu :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar