söndag 9 maj 2010




en rätt så händelserik helg. det gillar jag.
fredag: skola till två, sen åkte jag och Ida och solade. hur najs som helst, speciellt nu när det är tråkigt väder. ´foto c har venissage på slottet, så vi gick dit och kollade en stund. blev en fika på dream i väntan på att malin skulle sluta så vi kunde åka och äta pizza. g o t t. hehe
Sen åkte jag och malin hem till malin och kollade på sherdil, hur länge sen var inte det?! :O haha, men de va ju dock inte så bra som jag mindes den.. aja, sen bastade vi och pratade massa i skit i flera timmar. malin är saknad!

lördag: blev fest med erica i nybban. hon om någon är saknad! och kul hade vi! :) kanske lite för kul en stund, men de minns vi inte ;) haha. kul med lite nytt folk åså.

idag är endast trött. fyyyyyyyyyyy!


jag vill inte ha med dig att göra. jävla idiot, bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar