tisdag 18 maj 2010


Sol idag för typ första gången på ca 2 veckor(?)! så underbart. och det är en sån där varm vårkväll, som det skulle varit för länge sen. men nu är den äntligen här! så himla najs! :D varit hos mormor och ätit idag igen, gott ;D

kom hem och satte mig och gjorde läxa! är så stolt över mig själv. dock skulle den varit inne för en månad(?) sen.. men jag gjorde den! :D har bara två grejer kvar i skolan, som jag inte gjort.. sen är jag klar! :D två veckor kvar tills betygen sätts, och fyra veckor kvar till studenten. HÄRLIGT?! :D

ska kolla på filmen, som jag ska redovisa på fredag, ikväll. ska förhoppningsvis orka se den! :) har ju sovmorgon imorgon igen, så underbart ;P så hinner se de, SKA SE DEN och redovisa den så jag inte har något kvaaar. MÅSTE! hur jobbigt kan det vara?

nu blir det nog kippes och film ;)

P.S har tagit ur min tungpeircing också ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar