tisdag 22 februari 2011

double nature


Så, blev kvällspasset idag med, och även med Anton idag också! så vi har missat big brother två dagar irad. lite tråkigt tycker vi ;) men upptäckte att det läggs ut på play.bigbrother.se(eller nåt) himla bra det där! :D och anton upptäckte att reprisen även går 00.55 ;) hahah! mycket vi har att prata om!
igår kom ju Elin hem! =) så jag & jokko åkte till henne. himla mysig kväll, as usual. blir väl en utgång på lördag. är dock inte jättepepp på sandra. men ah, kanske får med mig någon annan =)

nu ska jag fortsätta läsa sångaren i red hot chili peppers självbiografi. helt sjukt historia, och då har jag bara kommit 100 sidor in i boken. damn vilket uppväxt. man har det rätt bra! får se om jag slänger man framför två om en timme och fyrtiomin! haha!

god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar