måndag 28 februari 2011

this is all about me

Jag hatar att gå upp på morgonen. mer än något annat. speciellt när man är tvingad till det. visserligen är det skönt att komma upp och så. men usch! sju är inte ens tidigt, egentligen :P men ah, har blivit så bekväm av mig. haha! =)
blev iaf jobb 8-16 i påryd idag, och sen personalmöte på stinsen 18-20. faktiskt ett trevligt möte. :) dom lottade ut kassar med lite grejer i. jag fick hushållspapper, pepparkakor, macksmallows, choklad(<3), ansiktskräm och body lotion och något mer. just det; jucie. jag blev nöjd iaf! =) och så har jag bestämt att det blir stinsen i sommar. trivdes väldans bra där i somras. och trivs faktiskt bättre där överhuvudtag. trivs i påryd med, men det är så olika ändå.. kanske inte ska skriva allt här. inte ens intressant :P haha!


snart börjar big brother så blir att slänga sig i soffan, och kommer förmodligen somnar. är så himla trött.
men imorgon ska jag jobba igen, och sen ska jag hälsa på min saknade vän Michelle! me like it alot. <3

bild från i lördags. jag är så snygg. god natt

i'm out; e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar