onsdag 2 mars 2011

andra mars


Det är redan mars. det kändes som om jag nyss fyllde år! tiden rusar fort fram. det är som pappa sa; så fort man fyllde 20 rusar tiden iväg.
tror nästan det stämmer.
idag är det ett kort pass på Stinsen - skönt! 14-18. känner mig helt slut ikroppen nu. haha. tänkte gå ut och gå idag på morgonen, men mådde illa och hade ont i magen, så läste lite i min bok istället.
ska snart fixa mig iordning. och ska väl äta något innan också.
blir en lugn kväll hemma ikväll. skönt. känns som om jag aldrig är hemma längre :P
jaja!

imorgon ska jag&elin gå ut och gå, hon ska klippa sig & sen ska vi gå på stan. kommer bli en himla trevlig dag =) as usual. <3

på lördag ska amanda ha 20årsfest. kommer bli najs det med tror jag! ;D


ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar