onsdag 23 mars 2011

kom så ska vi leva livet!

Igår blev det en hel dag med elin för att fixa med kokkobooms present! blev finfint ;) haha! =) hoppas hon gillar den. det kommer ju komma lite fler överraskningar längre fram. =)
mamma slingade mitt hår lite. ska nog fan bli blond igen. saknar det jättemycket! :(

Idag fyller iaf Jokko 20 år! =) så jag & elin ska dit och äta & dricka lite sen blir det utgång! :) kommer bli mycket trevligt. hihi.
jag letade efter ett par strumpbyxor. har fortfarande inte hittat dom. har liksom städat ut HELA min garderob :S vartfan är dom..? får leta i alla mina väskor och påsor som står bakom dörren. då blir mamma glad att dom försvinner också! ;) hahah!


ska leta vidare.
p.s. så blond vill jag bli igen, samt LÅNGT hår igen. d.s.

ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar