söndag 20 mars 2011

in the ghetto

Fan va härligt med fint väder! visserligen vart de de igår med, men då jobbade jag ju ;) blev en myskväll med Jokko igår. det va alldeles för länge sen vi två hittade på nåt själva. fining <3
sen kom jag hem och kollade på repmånad till klockan tre, somnade när det va tio min kvar av filmen, vaknar vid sju och inser att jag sover på fel håll i sängen. haha. vänder mig om och somnar om =)

Anton & jag va nyss nere hos farmor&farfar. det var också väldigt länge sen. blev lite fika och småprat. farmors goda fika har jag saknat! hihi.
idag blir det lugnt igen. Jokko och jag åker kanske in till stan och käkar glass sen , mys. hihi! =) blir väl säkert nåt mer bus. <3

jag längtar så jävla mycket till sommaren. kommer hända så mycket kul.
- förhoppningsvis ska jag på SwedenRock, men funderar på att bara åka en dag, när Helloween spelar, för de är dom jag vill se ;)
- sen blir det midsommar med bästa. vi vet dock inte vad eller vart vi ska göra/vara. men kommer bli bäst ändå! :)
- 1-3/7 blir det Göteborg. Iron Maiden står på listan, kanske blir Metallica & Megadeth också, när vi ändå är där liksom. kommer bli awesome vilketfall som helst!
- 4-19/9 åker jag, Elin & Kokkoboom till Rhodos. två härliga veckor med två härliga brudar. kan inte bli bättre! <3
sen vill jag ha den 25e så jag får tatuera mig igen! :D

nu ska jag se om mina filmer har kommit hem. annars vara lite social med yster när hon är hemma :]

ciao

2 kommentarer: