torsdag 24 mars 2011

over the hills and far away

Yeah. idag är jag en tröttkeps. men hoppas dock att det går över snart bara :) höhö.
igår blev det utgång, nästsista på minst en månad. -skönt!
blev KM & Olearys. ingen sång denna gången :P menmen. va väl en helt OK kväll. har iaf världens bästa pappa som hämtade mig. älskar dig.

följde med honom idag & köpte golv till deras sovrum. snyggt! sen åkte vi till Håkan på Bilhuset och hämtade mitt tankband. får väl fixa det snart =) tihi.

imorgon är det tatueringsdags. finally. sen på kvällen blir det lite jobb.. =) lördag blir jobb och sen kalas för Jokko, och även utgång. Blir sista på ett tag. kan inte lova att jag ska vara nykter, men ska iaf inte gå ut. orkar inte, aldrig nåt roligt folk längre typ :/ menmen. får spara mig till sommarn.

nu ska jag städa lite. kul va?

ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar