måndag 7 mars 2011

måndag igen

Helgen har varit kanon bra!
blev ju jobb ifredags, och sen va jag bara hemma och tog det lugnt! riktigt skönt faktiskt =) blev ju jobb tidigt på lördagen, men slutade redan vid två. så blev hemma och göra sig i ordning och sen sticka till Amanda & Ida och hjälpa till lite =) blev en himla trevlig fest! länge sen jag hade så kul faktiskt :] bara massa trevligt folk som är för jävla roliga! :) <3 love.

igår så hade jag tråkigt. och kunde inte köra nånstans heller. så jag tog mina ben och gick till Elin. är väl fem km kanske? tog iaf en timme :P och en omväg för att slippa gå på stora vägen. men det gick faktiskt rätt fort ändå! ;D
vi planerade Jokkos födelsedagspresent. så den är väl nästan klar ;) sen pratade vi om vår rhodosresa vi ska åka iväg på till hösten! :D kommer bli så grymt kul! :D och så spelade vi wii och käkade glass. sen åkte jag hem och kollade på BB.
rätt kille kom in i huset, tycker jag. han va den enda som såg bra ut ;P

Imorgon är det dags att besikta bilen, kommer inte bli kul... vi får se hur mycket som behövs fixas. hoppas på att det inte är så där jättemycket! höhö.

ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar