måndag 21 februari 2011

i'm back

nu är jag tillbaka här igen! och ska stanna. ;)

vet inte hur länge sen det va jag senast skrev, men länge sen och det har ju hänt lite under tiden ;P haha! menmen =) det kan jag väl blogga om någon annan gång, kanske! ;)

ihelgen hade min f.d. klasskompis + hennes vän 20 årsfest! en helt klart lyckad fest, me like alot. hehe! :D bra folk, bra musik(fördetmesta), bra ös! visserligen drog jag av något bättre. fniss ;)
igår va jag iaf ledig. det va himla skönt. jobbat elva dagar irad. men snart är det dags att dra till jobbet igen! 15-22. yeah, enda positiva med att jobba kväll - OBn. haha, annars lite småsegt faktiskt. händer inte så mycket.. blir jobb fyra dagar denna veckan, en morgon och en kortdag. behövs det med =) kanske ska träffa en också. beror kanske lite på.. jag vill.. :)

idag kommer elin hem också efter två veckor i thailand :D har saknat henne skitmycket! =) <3 lovely.

nu ska jag fixa mig lite, kanske ;D hehe.

PUSS,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar