tisdag 9 augusti 2011

the dark ride

Har typ bara jobbat de senaste dagarna så har inte haft så mycket ork till annat. Nu är jag ledig i två dagar & det är superskönt! Idag ska jag möta upp mamma i Nybro och så ska vi söka lite efter lägenheter. Im moving out. nångång ;)
Så ska dra snart. Hoppas det finns något. Är sjukt pepp på att flytta hemifrån nu ;b
höhö.

Frågan är ju vad man ska göra sen. & imorgon. visserligen va Elin ledig imorgon och vi kanske skulle hitta på något. Det hade varit kul. Sjukt länge sen :/ jag är också pepp på att planera mer till Rhodos! 26 små fjuttiga dagar kvar. VILL ÅKA NU! hehe. ska bli så sköönt att komma iväg! =) <3

Nu ska jag parfymera mig & åka den tråkiga vägen till nybban,
Ciao
p.s. saknar göteborg som in i norden! snart är vi där igen;) d.s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar