tisdag 16 augusti 2011

trigger

Jobb idag med, skönt. mindre skönt att börja vid 7 och glömma matlådan :'( menmen, fick bli köttbullar & potatismos, helt okej det med.
Imorgon har jag sovmorgon, det är de bästa! framför allt när jag har en ledig helg att se fram emot =) dock vet jag inte redigt vad jag ska göra. Min Frida kommer ju på lördag. Så ska träffa henne nån dag snarast! happy face =) har knappt hörts sen jag var där på nyår. Det är rätt dåligt faktiskt.. fina.

Är skittrött så har funderat på att sova. Dock blir det några parti yatzy innan. Blivit beroende av det nu. bästa appen ;) haha!
plus att kissen ligger i min säng & ska sova med mig. vet en person som är avundssjuk. hihi.

Ciao
p.s. bild från bulgarien 08. tiden går så sjukt fort. 19 dagar kvar. d.s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar