fredag 5 augusti 2011

it's friday, i'm in love

Jobb hela helgen. Är redan trött.. gillar inte att börja 7 halv åtta. lite för tidigt för mig ;) förstör typ hela dagen ;P aja, slutar vid tre imorgon, och då ska jag träffa Cazzy! =) <3 blir väl massa skratt, prat & mys som vanligt. Bästaste.

Idag bokade jag & Martin hotell till Göteborg. + att jag hämtade ut biljetterna.. jag är peppad som fan. älskar Göteborg. alot!

på söndag är det fyra veckor kvar tills vi åker. åååh vad jag längtar att komma härifrån! är så trött på allt. jobb, killar, allt. sola, bada, dricka, spendera två veckor tillsammans med två av mina bästa vänner. kan inte bli bättre. :) im happy.

nu ska jag läsa lite och sen sova. klockan ringer 06.01. jippie
Ciao
p.s. traditionsmat när man är i Göteborg - Hardrock Café. bästa hamburgaren. d.s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar