onsdag 11 januari 2012

16

Om några timmar har jag jobbat mina 16 dagar i rad. Tiden har gått så sjukt fort! men det gillar jag =) ikväll väntar kvällspasset i Smeddan. Och imorgon är jag ledig! =) då måste jag nog städa lite grann. Ska ju ha lite förfest här på lördag och då ska det vara fint! :D så ska anstränga mig lite. hihi!
Sitter och klurar på quiz som jag tänkte ha. allt mellan himmel och jord, mellan åren 91-11. Har kommit på några, men de är fan svårt!

Ska testa spinning imorgon med mamsen! Dom är bra på Actic, för dom har ett spinningstekniks"pass", precis innan spinningen. Plus att spinningen bara är i 30 min. Bra början tycker jag! =) får se om jag gillar det. ska ju vara sjukt jobbigt?!

Aja, efter nästan tre månader har jag fått gardiner här. Men det är nog dom fulaste jag har sett. trodde jag skulle få en kappa, men nej.. Dom ska bort. Önskar mig en svart kappa i födelesedagspresent av mor min. *hoppas*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar