lördag 14 januari 2012

fin lördag

Sitter och väntar på att mamma ska hämta mig. Vi ska åka och handla på City Gross, till imorgon. och jag till idag =) sen blir det bolaget med för ska bjuda på välkomstdrink. det tycker jag är trevligt! :)

blev klar men quizen igår, känns bra! är ett år jag inte fick med, men spelar ingen större roll! hände nog inget kul då ändå ;)
blir kul och se vad dom kan. sista tio frågorna handlar bara om mig. ska nog köra det imorgon med, med släkten. får se vad dom kan om mig! ;)) kanske lite svårare än vad man tror. för vem kommer ihåg vad man gjorde 2003 tex?

Nu hoppas jag hon kommer snart. har städat i ordning lite för hon ville se hur det ser ut nu. hehe. kanske fint förutom gardinerna. och min amaryllis den dog häromdagen. måste ha en ny blomma! :(

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar