måndag 16 januari 2012

hipp hipp hurra

Trodde inte födelsedagar kunde varit tråkiga. Men denna har varit rätt så tråkigt. Jobbade till halv tre, sen kom jag hem och gjorde tacos, själv. Nu sitter jag vid datorn / tvn och har supertråkigt!
Amanda skulle nog komma sen. Men hinner nog somna innan..

Har iallafall fått fina paket. i lördags fick jag bunkar av amanda, ett halsband av Sofia, ett doftljus av maja(&tilda?). igår fick jag min nya dator, thomas sabo örhängen av Josse och Anton, pengar och presentkort på Kicks av mormorochmorfar. Pengar fick jag av farmor och farfar samt Dagny. aldrig fel!
Ilördags fick jag ett till paket av maja, med familj men öppnade idag. Fick en fin kudde till min soffa :D har bara fått massa bra saker. me like!

en power nap kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar