söndag 17 april 2016

~

En bra helg går för fort! 
I torsdags hämtade jag Josse på flyget :D vi åkte och hälsade på mormor & morfar. Fick god mat & en nytvättad bil. Mycket prat som vanligt :) 

Fredagen bestod av lunch på stan med hela familjen + Marika. Firade att pappa hade fått nytt jobb & Anton sålt sin Saab. Vi åt buffé på stars and stripes , supergott! Det kan jag verkligen rekommendera :D 
Åkte hem och vilade en stund innan jag begav mig till mamma och pappa för grillat! Mysigt att umgås hela familjen, händer inte allt för ofta längre. Spelade lite spel (jag vann en gång, woop) och Josse hade bakat en supergod mytårta! Nom nom :D
Igår åkte jag, pappa & Josse och hälsade på i Tvärskog. Kunde sitta ute på altanen och fika. Underbart! :) hade med oss tårta och den var nästan, om möjligt, godare dagen efter! Älskar tårta. Haha :D
Pappa bjöd på lasagne och vi hängde en stund innan Elias kom hem.
Som jag saknat denna människan. Kunde knappt sluta krama honom när han kom hem! Lycka❤️❤️ 
Idag har vi bara slappat. Kollat film och ätit pizza. Dagen är snart slut, blää! 

Bästa lasagnen jag ätit 
Syskonen Gustafsson , bästa ❤️

Tack för en superbra helg. Puss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar