fredag 8 april 2016

Hejhå

Galet aprilväder vi har nu. Regn, sol, hagel, lite mer regn och så lite sol. Jag är nöjd så länge vi slipper få snö. Hehe

Mamma och jag började dagen med ett besök på Kosta outlet. Hon skulle köpa en jacka och jag behövde nya skor. Hittade såna jag kollat efter. Blev ju dock inga Nike, men dom var hälften så dyra och ser typ likadana ut. Så hade ju råd att köpa ett par nya converse också. Så fick två par skor till samma pris som Nikeskorna skulle kostat. Är man fattig så är man ;) 

Sen hittade vi massa söta bebiskläder. Svårt att låta bli att köpa allt, men blev två bodys som mormor köpte ❤️ bara 82 dagar kvar. 

Ikväll ska vi ha myskväll med kräftstjärtstoast och vildsvinshamburgare. I natt åker han :( kommer bli ensamt men samtidigt ganska skönt. Länge sen vi var ifrån varandra en längre tid. ❤️
Skooor
Har till och med en vit tröja på mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar