onsdag 27 april 2016

Nio veckor

Idag är det exakt 9 veckor kvar till bf. Helt sjukt vad tiden har gått fort. 

Jobbade till elva idag, sen var de dags för en tur till sjukan igen. Skulle på spec ultraljud eftersom mitt blodtryck är opålitligt. Var inne på koll i måndags och då hade jag lite dåliga värden. 
Idag beslutade läkaren för att sjukskriva mig helt. Hon ville att jag skulle vila så mycket som möjligt, så inte blodtrycket blir alldeles för högt. Är inte bra för barnet, då den växer för lite då. 
Det mesta såg bra ut på ul. Den vägde lite mindre än den skulle, men inget som var under det normala. 
Så nu ska jag på koll varje vecka och kolla bt. Har jag nåt bokat iaf. Lär vara så rastlös nu.
Men man har ju inte så mycket att säga till om. 
Åkte tillbaka till jobbet och städade ur mitt skåp och lämnade nycklar och sånt. Kändes väldigt konstigt! Nu ska jag bara ta hand om mig och bebben❤️

Tur jag har min älskling, familj och vänner som alltid finns för mig. Vet inte riktigt vad jag skulle göra utan er. ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar