onsdag 22 juni 2011

drunken lullabies

Hur svårt kan det vara att bestämma vart man ska vara på midsommar? Hur svårt kan det vara att meddela detta? Hur svårt kan det vara egentligen? Jo, det är tydligen skitsvårt. Jag har för en gång skull försökt planera något.. Men jag ger upp! Inte ett bra svar får man från någon. Ena dagen ett ställe, nästa ett annat..
Egentligen gör det inget. Känner att jag inte har lust att tillbringa midsommar med en del av dom ändå. Så varför lägga ner tid då?

Jag & Jokko bestämde att vi ska vara med hennes mamma på Möllstorp. Så det är mitt sista bud. Jag tror det kommer bli trevligt! =) fast jag var lite skeptisk ibörjan. Dessutom kanske Ida t.o.m. kan fira midsommar med oss! me like. nära&bra :))

Snart börjar jag jobba, puh. Men är bara ett 5 timmars pass så går nog rätt fort skulle jag tro! =) sen får jag nog åka hem och börja packa lite. för jobbar kväll imorgon så hinner inte det ;P

Ciao
p.s. vi va med i kalmarposten förra veckan. haha! d.s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar