söndag 5 juni 2011

within a mile of home

Vart tog tiden vägen? Sprang den iväg fort som satan eller lever man väldigt bra? Jag tror på båda. Blivit mycket jobb de senaste dagarna och även fint väder. Dock kan man inte ta del av det så bra när man jobbar sämsta tiderna :/ menmen. Tar väl igen det :D
Igår var det "personalfest" men ett glatt gäng från Stinsen. Tio damer och två herrar.
Det började med lite minigolf i Färjestaden, där jag på något konstigt vis hamnade två av alla? Tyckte ju inte att det gick så jättebra men ack så fel jag hade! ;) Sedan åkte vi till Eriksöres rastplasts och dukade upp för lite buffé. Därefter lite femkamp & tipsrunda. Och på tipsrundan lyckades jag också komma två! hehe

Sen åkte jag & Elin hem till henne och inväntade Jokko för att sedan gå ut. Dock blev Elin trött så det vart bara jag& J som gick ut. Och trevligt hade! =) blev som vanligt en sväng på Ollan där man träffade en gammalt trevligt gäng =)

Nu är jag himla trött och ska därför äta gourmetfrukost!
Ikväll är det Big Brother final, och den ska ses med min bästaste Ida! Saknar henne, som alltid ;) love you hun.

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar