söndag 26 juni 2011

iron man


Imorgon går jag in på min femte vecka med godisförbud. Helt sjukt att jag ens klarat det. men är inte ens sugen. Så skönt, annars hade jag inte klarat det. det vet jag ;) haha.

Har haft en super midsommar! bara vädret som inte ville vara på vår sida.
fredagen bestod av sillunch, grillning, öldrickning och massa skratt&prat med goa människor! lugn kväll, tyckte jag. men sen hade vi fått klagomål iaf, spelade kanske lite för hög musik där runt två. men kul hade vi. och det är ju huvudsaken.
igår, lördag, agerade jag chaufför istället. kände inte för att dra till strand, dricka eller så. Så Emil&Martin blev glada för det =)
idag är det inte varit mycket aktivitet med mig :P ska dra och kolla på film snart med en saknad. mys :)

på fredag åker vi till Göteborg. Helt sjukt. nyss va det 7 månader kvar - nu är det fem dagar... ? MEN SJUKT AWESOME.

nu - duschen!

ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar