måndag 20 juni 2011

till the world ends

Haft en toppen helg! I fredags blev det jobb & sen en liten öl. Skulle upp & jobba tidigt på lördagen så blev en tidig kväll! Lördagen bestod också av jobb, sjukt mycket att göra! Sen blev det ett x antal drinkar & lite öl. träffade massvis med saknat folk ute. en person jag inte pratat med på länge, det väckte upp minnen - som jag glömt..
Men kul hade jag! =)
Igår fyllde mormor år så vi firade henne med massvis med mat.. damn. så mätt va de länge sen jag var.. men gott vart det! =) sen blev det filmmys resten av kvällen.. me like alot!

idag har det inte varit mycket aktivitet heller! ;) inväntar morgondagens tuffa jobbpass; 7-17.. Hatar att gå upp tidigt.. Men blir väl nån mer film och läsa lite innan jag hoppar i säng =)

midsommar närmar sig. och jag har inte redigt koll än på vad som händer. jag känner att det inte spelar så jätte stor roll.. kanske strand på lördagen iaf. om någon vill följa med mig, vilket det säkert inte gör. För att ställa upp på någon är väldigt svårt. man kan ju inte ge något tillbaka, för så mycket jag gör.. Aja, skit i det. Finns bättre, i know.

Nu ska jag läsa lite, med ett leende på läpparna.
ciao
p.s. bild från i lördags! d.s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar