lördag 11 juni 2011

get mama a house

Igår blev det lite film med Daniel. såg en mysko skräckfilm, som va rätt bra - om man gjorde om slutet! så vi antog att det finns en fortsättning ;) haha!
idag vart det jobb, 8-14.15, lite halv segt. va trött & snorig och det bara va kaos i huvudet. Stressigt & jobbiga kunder, me dont like!
Nu sitter jag här med beslutsångest om jag ska ut ikväll eller inte. Är hemma själv annars, och det är ju inte så jättekul. men vi får se om det löser sig med skjuts annars får det bli som det blir..
Imorgon är sista dagen/helgen/söndagen i Påryd. Får se om jag kommer tillbaka efter sommaren. Isf blir det väl efter Rhodos. Vet inte om jag vill jobba där. Känner mig så stressad när jag är själv & då får jag små panikattacker, och mår dåligt. det vill jag ju inte!!

men nu ska jag väl köra lillebror till stan, i love you.
ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar