fredag 10 juni 2011

enter tragedy

Bara för att man är ledig så är det ingen sol! buhu.. Men gör på ansiktsmask & fotbad och lite ;) Senare idag bär det av till Nybro & Ericas studentskiva! =) tråkigt att de inte fått fint väder idag.. Vi hade strålande sol på våran. Tänk att det redan har gått ett år sen jag sprang ut! damn..

Jag sitter med ansiktsmask just nu, med chokladsmak & ni kan ju tänka er hur jag ser ut. hahah! ;) lyssnar på In Flames nya album. Som konstigt nog ligger ute på spotify! släppt ju inte fören om fem dagar! ;) då är det jag som köper deras nya skiiiivaaa! :D finally.
Snart är det Göteborg, Maiden & the big four. tiden har gått så sjukt fort. Vi bokade typ för sex-sju månader sen kanske? herregud, vart har tiden tagit vägen??? Men det är fettnice. Längtar ihjäl mig.

Nu ska jag skölja ansiketet & sen blir det fotbad!

likeyou,
ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar