söndag 12 juni 2011

i was made for loving you baby

Jag kommer ihåg dom dagarna fortfarande. Men idag blev minnet rejält uppfriskat! Hur kunde jag släppa taget om dig? Du var min allra bästa vän, och jag tror egentligen inget har ändrats. Jag vet att du alltid finns där, som jag finns för dig. Aldrig att det får ta sån här lång tid innan vi ses igen.
Blev film, promenad och lite käk med min fina, saknade vän Cazzy. Hur trevligt som helst. Har för första gången hånglat med Elvis & Gizmo, saknade dogs! ;) världens sötaste hundar. hehe
Blev en skräckfilm & en bögfilm, men mest prat & skratt - as usaul.
Love you!

Nu blir det nog lite film eller läsa innan det är dags att krypa ner. Imorgon väntas det jobb igen, men dock kvällspasset; 14-20.15.

Ciao
p.s. som vanligt en gammal bild. miss those times! d.s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar