söndag 24 april 2011

16 dollars

Varit jobb hela helgen, samt umgåts med Elin, Jokko, John & Kalle. Blev fyllechaffis fredag&lördag. igår blev det en nykter utgång också. men kom som vanligt in försent så kö till både Olearys & Krögers. blev en stund på K.M. och träffa min saknade kusin Ida, som numera bor i huvudstaden. Finns planer på att hälsa på henne vid nästa löning. Det gillas =)
Idag blir det lite kvällsmys med Ida&Amanda. Det gillas också en hel del. Känner att jag saknar dom så sjukt mycket. Ska bli fint! <3

Imorgon ska jag nog träffa en till saknad vän. Michelle. Det är aslänge sen jag träffade henne. Har haft fullt upp med jobb, och det tror jag hon med har så har blivit så :/ men båda är lediga imorgon så passar perfekt! =)

nu ska jag nog platta håret,
ciao
(gammalbildigen. trivdesmedmittlångablondahår. it'sgoingbacknow)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar