fredag 29 april 2011

don't pretend you know me

Dagen har bestått av jobb till fyra, och när jag kom hem höll mamma&pappa på att grilla på nya grillen. inte helt fel! ;D ikväll vankas det utgång med; JOKKO. otippat va? ;) höhö. Sitter och väntar på besked om man får skjuts eller vänta i två timmar på buss. Eller om mor vill köra. You never know!
Imorgon är det iaf jobb igen, till åtta. Sen hem & fira pappa och bara ta det lugnt =) börjar kl 8 på söndag igen så. Rätt skönt. Valborg är ändå rätt överskattat. Menmen =)
Tänkte följa med pappa på vinprovning förut. Men jag gillar inte vin så mycket och ville hellre dricka öl ;) men kanske en annan gång. Vem vet? Jag kanske börjar gilla det? Är dock ytterst tveksam. Haha! ;)

Nu ska jag... leta upp ett par skor jag ska ha på mig. Annars är jag klar. Helt sjukt. Inte tagit en timme att veta vad jag ska ha på mig. mamma&pappa brukar bli galna på mig.. borde ligga i släkten eller nåt ;)

CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar