måndag 11 april 2011

one of us is gonna die young

Upp tidigt idag & åka in till gymmet. Blev en timmes träning + 30 min solning ;) första gången jag solade på jag vet inte hur länge, tycker det behövs nu. Man vill ju vara lite brun till våren ;) hihi. Dock va de jobbigare att gymma idag än sist. ingen som stod bredvid och pushade på. Men gick faktiskt rätt bra ändå tycker jag.
Ska nog in imorgon också. Ska bli 3 dagar i veckan, aldrig under två. måste komma igång nu =) faktiskt saknat det lite..

Ikväll blir det kvällspasset på Stinsen; 16-22.15. Jobbar hela helgen också. Faktiskt rätt gutt. Slipper jag dricka ;) haha. eller man vet ju aldrig med mig :/ ;) hihi. menmen.
får se vad jag gör innan jag börjar jobba. typ spela spel eller nåt ;P höhö.

ciao

hittade en två års gammal bild på mig & Ida. Det är tider jag saknar som fan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar