tisdag 26 april 2011

the unforgiven

Haft en underbar dag med Michelle :) solat lite, varit ute och gått med hennes hund som älskar att bada i sumphål;) haha! Blev ett parti kubb mot Niklas. Dock klantade jag till det lite, och gjorde så vk förlorade när vi va på väg att vinna;) men så kan det gå. Hehe. Blev lite big brother tittande och skip-bo :)
Ligger och kan inte sova. Måste det! Men är så totalt förvirrad och tänker för mycket. Vet knappt vart jag ska ta vägen. Ge mig en vink om vad som händer. Varför det blev som det blev. Jag bryr mig ju som fan och hatar att vara i den här situationen.. Tycker om dig & tänker på dig varje dag, önskar att allt var som innan.
Men, nu är det inte så och jag vet/fattar ingenting. Livet är orättvist- alltid!

Min pappa fyller hela 45 år idag och det firas med resturang besök och mys med familjen! <3
Nu ska jag försöka sova.

Ciaao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar