torsdag 7 april 2011

if i could fly

Jag kanske vänjer mig. vi får hoppas på det. jag som sparar till långt hår. allt går ju bara åt helvete med det. färgen blev ju bra iaf.. luggen ser väl bättre ut nu när jag klippte till den lite. men som sagt, det är ju en vanesak. vill bara att det växer ut. så som det var för ett år sen. varför klippte jag av det fina? måste varit otroligt dum & trög. ska aldrig göra om det misstaget. känns aldrig som om det kommer växa ut.
big problems, i know.

imorgon är det äntligen jobb igen. har varit ledig hela veckan. sjukt segt! ska först med mamma till stan och handla =) lördag blir det träning. sen jobb några timmar :) vet inte vad jag ska göra på kvällen. ska iaf köpa med mig pizza hem som jag & lillebror ska äta. ska ju hämta pappa runt tio elva tiden. får se vart de bär av sen. hoho ;D

nu blir det nog tv tills bb är slut. ska försöka läsa lite i min bok också. vill att den ska ta slut snart :P hehe.

ciao people

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar