fredag 1 april 2011

losing me religion

Första april. har hunnit lura mamma idag.
skickade ett sms (dock lite försent för hon kom hem precis när jag skickade det): "Kör försiktigt på vår väg hemma. Det springer en älg där."
Trodde ju liksom aldrig att hon skulle gå på det men hon säger: vaa? här utanför? när då? jag: det var väl någon halvtimme sen. asmysko. Hon: okey, ah jag såg iaf ingen nu.
ingen säger nåt mer, jag går in till anton och börjar asgarva. då fattade hon. hahaha! tyckte det va kul =)

idag ska jag ta det lugnt bara. va ute och gick en runda på ca 1 timme nyss. kanske ska fixa lite fika till imorgon eller nåt :) blir ju en lång dag. åker hemifrån vid fem. ska upp vid fyra. omg. hahah! :) men kommer bli skitkul. tror jag iaf :D hihi. kan ju inte skriva vart vi ska ifall Jokko läser min blogg. höhö.

CIAOO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar