onsdag 6 april 2011

chasing cars


Idag börjar mitt nya liv. nyttiga. 16.00 ska jag träffa en träningscoach eller vad man ska säga. han ska visa mig alla maskiner, och jag hoppas han gör ett träningsschema till mig också. är snart ett år sen jag slutade träna på gym.. helt sjukt att det tog så lång tid ;P menmen. har typ inget att göra på dagarna när jag är ledig så är skönt att åka till gymmet. har ju även tillgång till simhallen.
men först blir det modehuset med Jokko :) jag ska in till 3 innan träningen också och kolla lite på iphone. är bara fyra dagar tills min bindningstid tar slut så ska nog fixa det idag ;)vill inte ha min "lånetelefon" längre ;) hahaha!

vet inte vart det fina vädret är? bara typ mulet och regn i luften. Vill ha sol, grillkvällar och bara mys med mina vänner. En kall öl i solen är ju det bästa som finns. Så - RHODOS! vi vill åka nuuuuu! :D

ska väl äta lite nu innan jag drar & hämtar joookkoo :)
ciao
p.s. saknar mitt blonda fina hår. bilden är från förra sommaren... imorgon blir det klipp&sling - äntligen. d.s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar