onsdag 20 april 2011

turist i tillvaron

Jag är totalt förvirrad! Vad fan hände? Vad händer nu? Jag väntar på svar, om det är positivt, annars kan de va..

Idag lekte jag & Elin lite innan jobbet, eller, kollade på film och chillade ;D sen jobbade vi kväll tillsammans. Fattar inte hur folk kan handla så mycket! Hade fullt upp hela kvällen. Alla handlar inför påsken. Det är fan värre än inför jul. sinnes!
imorgon är jag ledig, & på fredag med! =) Så blir stan med Elin, Jokko & Fanny :] Ska köpa en ny plattång, min har verkligen gjort sitt ;) haha. och en present till pappa ska jag försöka hitta(Josse, jag ska köpa en egen också) sen om jag hittade nån fin festklänning/tröja. Alltid kul. Eller skor ;) haha! =) Fick ett asnice påskägg av chefen idag. Himla snällt faktiskt :))

Nu är jag helt slut och ska sova. Har börjat ordna upp mina sov rutiner. Somnar oftast innan kl 12, ibland halv ett. Beror på. Går upp runt 9. Även om jag har sovmorgon. Känns helt underbart att kunna sova normalt.
Så nu; sova sen upp kl 8, eller 9 och sen bege sig till stan :D
godnatt,
ciao

OBS! En seriösbild för ovanlighetens skull =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar